Merkevarebyggingens ultimate mål er nettopp forenkling av valg. En sterk merkevare vil trigges i kundenes bevissthet det øyeblikket et relevant behov oppstår. Da blir valget enkelt for kunden, og forskningen viser til og med at kunden blir mer fornøyd.
I dette seminaret vil Øystein bidra med litt inspirasjon, noen relevante eksempler, og noen enkle tips til hvordan næringslivet i Harstadregionen kan bruke merkevarebygging til å skape vekst.
-Øystein Ulvær jobber som rådgiver i Vizuelli. Han flyttet til Harstad sommeren 2017, etter å ha jobbet 7 år med merkevarebygging i Orkla og TINE. Han har en mastergrad i strategisk markedsføringsledelse og har sittet som merkevaresjef for noen av Norges aller sterkeste merkevarer. Han brenner for å utvikle pulserende merkevarer, enten det er mot et lokalt, nasjonalt eller internasjonalt marked
Påmelding trykk på linken; https://app.emarketeer.com/ext/form/entry.php?m=260952a2b6524fb0055af3dd2938ed02a373934&Origin=Direct